Hevonen Peilinä

16.-18.6.2017 Kuuman Tallilla   http://www.kuuman.fi/

Tunnistatko omat voimavarasi, vahvuutesi tai heikkoutesi suhteessa hevoseen?

Haluaisitko tutustua keinoihin kommunikoida hevosen kanssa ja vahvistaa läsnäoloasi?

Hevonen Peilinä -kurssi on silloin paikkasi!

Kouluttajina toimivat hevosten kouluttamisen ammattilainen Mia Jurvala sekä Elämäntapavalmentaja Minna Ojanen

www.horsett.fi

www.minergia.fi

Kurssilla pidetään Minnan johdolla erilaisia henkisen valmennuksen sessioita riippuen kunkin ryhmän toiveista ja tarpeista. Päivä alkaa fyysisellä kehonavauksella ja jatkuu hevostelun merkeissä Mian ohjaamilla maastakäsittelytunneilla. Kurssilla voimme käsitellä mielen voimaa ja mahdollisia lukkoja sekä niiden vaikutusta hevoseen. Maastakäsittelyssä pääset harjoittamaan taitojasi hevosen kanssa. Lisäksi ohjelmassa on maasto-tai kärryttelyretki Kuuman upeilla kulkureiteillä. Iltaisin voit rentoutua saunan ja paljun lämmössä.

Voit osallistua kurssille oman hevosesi kanssa tai lainata tallilta hevosen. Omalle hevoselle ota kotoa eväät mukaan. Saapuminen tallille perjantaina klo 18 ja lähtö suununtaina lounaan jälkeen/iltapäivästä.

Kurssin hinta 300€

(sis. majoituksen 2 yötä, ruokailut, lainahevonen tai majoitus omalle hevoselle)

Lisämaksusta erilaiset energia hoidot ja kehoterapia, ongelmahevoskoulutus, hevoshieronta, ratsastustunnit

Lisätiedot ja ilmoittautumiset htl.jasensihteeri@gmail.com tai 0503779381/Eevastiina Perälä

Hevonen Peilinä -päiväkurssi

6.5.2017 KLO 10-18 Kuuman Tallilla www.kuuman.fi

Kurssi on päivän mittainen versio Hevonen Peilinä viikonloppukurssista. Ohjelmassa on henkisen valmennuksen sessio, maastakäsittelyä  ja ruokailut. Lisäpalveluita voi ostaa halutessaan, kuten viikonloppukurssillakin. Valmentajina Mia Jurvala www.horsett.fi  ja Minna Ojanen www.minergia.fi

Tule kurssille kokeilemaan, kuinka voimakas oma mielesi on ja miten se vaikuttaa hevoseesi!

HInta 95€ (sis. ruokailut, hevosen majoitus/lainahevonen)

Nuorten leiri

12.-13.5.2017 Kuuman tallilla www.kuuman.fi

Pidämme nuorille oman leirin toukokuussa Kuumassa! Luvassa ratsastusta, kärryajelua, hevostaitoharjoituksia ja teoriaa. Kurssin ohjaajina ovat nuorisovastaavamme Sini Seurala ja hevosen kouluttamisen ammattilainen Mia Jurvala. Suositusikä leirillä on 11-15v (muut harkinnan mukaan). Suosittelemme kaikille leiriläisille ratsastusseuran jäsenyyttä tai vapaaehtoista tapaturmavakuutusta, leiriläiset eivät ole vakuutettuja tallin puolesta.

Leiri toteutetaan päiväleirinä, mutta yöpymismahdollisuuskin on.

Päiväleirin hinta 100€, yöpyjät 130€ (sis. ruokailut)

Ilmoittautumiset huhtikuun aikana nuorisovastaavalle p. 045-8736337 (mieluiten sähköpostitse taikaperhonen@hotmail.com ). Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje ennen leirin alkua jossa lisätietoja leiriohjelmasta ja aikatauluista.

TERVETULOA MUKAAN!

Hyvä Kengitys -kurssi

22.4.2017

Millainen on hyvä kengitys? Mitä tulisi ottaa huomioon juuri sen oman hevosen kohdalla? Tule mielenkiintoiselle luennolle, jossa kuulet Ypäjän Hevosopiston kengitysopettajan Mauri Anttosen näkemyksiä aiheesta. Päivän aikana mm. puretaan teurasjalka ja nähdään kengitys-demo. Hinta 25€ sisältää kahvin ja pullan.

Ilmoittautumiset mia.jurvala@gmail.com tai viestillä 045-6635380

Vikellyskurssi

Vikellyskurssi Kuuman tallilla 4.3.2017 klo 11 alkaen

Sitovat ilmoittautumiset htl.jasensihteeri@gmail.com 30.2.2017 mennessä!

Valmentaa Lilli Merinen

Vikellys on voimistelua hevosen selässä. Lajissa voi kilpailla käynnissä ja laukassa yksin, parina tai joukkueena. Kurssilla ohjelmassa teoriaa, lihaskuntoa, akrobatiaa, voimistelua, pukilla ja hevosella vikellystä. Vikeltäessä kehittyvät mm. tasapaino, kunto, notkeus, luovuus, kehonhallinta sekä koordinaatiokyky.
Yli 6-vuotiaat tytöt ja pojat ovat tervetulleita mukaan. Kurssilaisella tulee olla oma harrastuksen kattava tapaturmavakuutus tai SRL:n hyväksymän seuran jäsenyys. Kurssille tarvitset mukaan lenkkarit ja hyvät vaatteet liikkumiseen, esim. trikoot, paksut sukat tai tossut sekä juomapullon ja pientä evästä. Tervetuloa tutustumaan hauskaan, mutta haastavaan lajiin!